Västerås

Idag har jag åkt med modern till Västerås för en MR på hennes knä. :) Så bara en tur fram och tillbaka. :) Jag var föraren och på väg hem var det en bil med typ tre killar i som körde om oss tre gånger för varje gång dom kört om så saktade dom in och la sig bakom igen och sen slog jag på hellyset på dom och jävlar dom måste ha blivit blinda. ;) haha Det bästa var nästan att mamma satt och skrattade också. :P

Förresten tänkte på en sak idag, vi handlade lite i Västerås när vi var där också skulle vi köpa mjölk så jag går för att hämta men där fanns bara det där jävla ARLA! :S Fy fan, jag vägrar. Mamma försökte med mig att vi faktiskt behövde mjölk men aldrig i hela mitt liv, jag bojkottar ARLA!
MILKO ska det vara och så är det bara! :)

Nej nu ska jag nog ta och besöka sängen och sova några timmar, sen blir de långpromenad med morsan och sen jobb klockan 14! :)

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer
Postat av: jennie.

jävla dalmas ;) ge ARLA en chans... det är gotteri! hahah puss.

2009-10-14 @ 15:08:24
URL: http://jennielindahl.blog.se
Postat av: m''

okej :) finns det nånstans jag kan nå dig? msn, mail? kram

2009-10-14 @ 18:42:36
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tycker du det är roligt med look a likes? Titta in och bedöm de jag har upptäckt :)



DU kan även skicka in bild på dig själv till min kontaktmail så hittar jag din look a like.

Kul va? :)

2009-10-17 @ 00:54:40
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0